MENU
Firma w likwidacji, wyprzedaż stanów magazynowych

Zawory Układu Hamulcowego

Zawory przekaźnikowe

Zawory przekaźnikowe. Kliknij aby powiększyć!
Stosowane są w układach hamulcowych samochodów ciężarowych, przyczep, naczep, autobusów oraz innych pojazdów i maszyn jeśli są wyposażone w pneumatyczne nadciśnieniowe układy hamulcowe. Można je stosować w układzie hamulca głównego lub pomocniczego.

Porównanie z zaworami innych producentów:
[tabela]

Zawory przeciążeniowe

Zawory przeciążeniowe. Kliknij aby powiększyć!
Zawory te zabezpieczają elementy mechanizmów hamulcowych przed przeciążeniem przy jednoczesnym uruchomieniu hamulca zasadniczego i pomocniczego, działając jednocześnie jak zwykły zawór przekaźnikowy w układzie hamulca pomocniczego, skracając czas uruchamiania hamulców oraz ich odhamowania poprzez szybkie napowietrzanie i odpowietrzanie siłowników sprężynowych, proporcjonalnie do sygnału sterującego otrzymanego z ręcznego zaworu hamulcowego.

Zawory sterowania przyczepy

(dwuobwodowe zawory przekaźnikowo-sterujące)
Zawory sterowania przyczepy. Kliknij aby powiększyć!
Zawór sterowania przyczepą można stosować w układach hamulcowych pojazdów użytkowych, jeśli są wyposażone w pneumatyczne nadciśnieniowe układy hamulcowe z dwuprzewodowym systemem zasilania i sterowania hamulcami przyczepy lub naczepy.
Zawór ten uruchamia hamowanie przyczepy lub naczepy po otrzymaniu sygnału o uruchomieniu hamulców pojazdu ciągnącego obwodu hamulca pomocniczego lub postojowego. Zawór sterowania przyczepą zasila również przyczepę lub naczepę sprężonym powietrzem, co umożliwia z kolei, poprzez wbudowany zawór 2/2-drożny wywołanie awaryjnego hamowania przyczepy lub naczepy w sytuacji zerwania lub utraty szczelności przewodu sterującego przyczepy
Copyright © 2005 by Grzegorz Świgoń